Äripäeva üheksa kuu käive ulatus 9,44 miljoni euroni, mida on 12,3% ehk veidi üle miljoni euro enam kui aasta tagasi.

- Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel ja peadirektor Igor Rõtov tänavusel Äriplaanil.
- Foto: Marko Mumm / Meediafoto
Maksueelset (EBITA) ärikasumit teenis ettevõte 1,14 miljonit eurot, mida on ligi 29% enam kui mullu.
Toodete lõikes veab Äripäeva müügikasvu ajakirjade üksus, mille käive oli 9 kuuga 1,76 miljonit ehk 42% parem kui aasta varem. Suure panuse käibekasvu on andnud möödunud sügisel Äripäeva ajakirjade perre lisandunud kolmas väljaanne Sensa. Samas väga suure panuse ajakirjade üksuse koondtulemustesse ja kasumisse annavad aga endiselt Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus, mis tõusid kolmanda kvartali lugejauuringu andmeil ka Eesti kaheks loetumaks ajakirjaks.
Kiirel kasvutrendil on võrreldes aastatagusega ka Äripäeva Akadeemia, mille käive on kasvanud möödunud aasta 9 kuu 0,26 miljonilt 0,34 miljoni euroni (kasv 34%) ning raamatuklubi, millel on mulluse 0,37 miljoni eurose käibe kõrval ette näidata 0,48 miljoni eurone käive (+30%). Seminaride ja konverentside pealt on Äripäev teeninud 0,90 miljonit eurot ehk 9% enam kui mullu. Järgmisel aastal on oodata konverentsituludes veel täiendavat suurt kasvu, kuna alates oktoobrist kuulub Äripäevale Pärnu Konverentside kaubamärk koos sinna juurde kuuluva tooteportfelliga, millest tuntuim on Pärnu Juhtimiskonverents. Kiire käibekasvuga on sel aastal jätkanud ka Äripäeva teemaveebid, mis tegid 9 kuuga 1,01 miljoni eurose käibe ehk 18% enam kui aasta eest. Käivet aitas vedada konverentside 22% kasv, kuid ka veebireklaam on näidanud aastaga 13% edasiminekut. Äripäev ise teenis üheksa kuuga 3,66 miljonit kasumit, mida on 4,7% enam kui aasta eest.
Reklaami on Äripäev müünud 9 kuuga 2,98 miljonit eurot. Paberreklaami hulk on kasvanud 15% ja veebireklaami käive 6%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!